Segt.....

Segt var det i morse. Jobbade hela dagen igår, från halv åtta till kvart i sex. Åkte hem och jobbade ett par timmar innan jag gick till majelden. Sen blev det vin och dans till Dj Johan fram till halv två. Stöp i sängen och sov som en stock i morse när telefon ringde klockan åtta. Jobbade vidare med mina måsten och satt mellan åtta och tolv, sen hämtade jag mamma, pappa och Sofia vid tåget.
 
Suttit i solen och bara jäst................helt slut i kolan. Ställt på Corvetten under dagen. Fått lite sms och MMS på bilmotorer. Idag kändes det som en söndag......................och jag tror jag ska bli nykterist, så trist!!!!!
 
Nu är Corvetteran ute och luftar sig och det känns som sommar i hela kroppen. Tänk att man kan bli så till sig för en bils skull................
 
Seeeeeeeeeeeeeeeeegt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0