Cruising Sveavägen lördag natt.......

























Parkerade bilen för hamburgare på Burger King vid Odenplan....



Sen blev det en drink på Lasses krog, (inte så god faktiskt) Bartendern slog den i slasken...  :-(



Sen kom det in en ny till tjejernas förvåning bredvid mig, jag fick långa blickar ev dem. Hade blickar kunnat döda hade jag varit dödens. Tjejerna vid bordet bakom mig fick jag igång när jag blev gladare i hatten och sen hade vi riktigt trevligt tills......



.......den var slut, trots påfyllning!



Tillbaka till Sveavägen och cruisingen där, hade hoppats stöta på Gittan men hittade inte henne. Såg några bilar från klubben. Jonas, med Lasses C5:a, killen från Tungelsta, en från Barkaby.









Polisen hade fullt upp med vissa personer och fordon....








Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Kanon kul att få se bilder från cruisngen! I synnerhet när man själv inte fotade något som sagt.



//Mats

2010-08-25 @ 08:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0