????????



???????????  Bil på parkeringen i Rättvik

Vad är det här? Vad ska jag ta för bil ikväll? Ikväll blir det Kanske cruising på Sveavägen, Kanske med stort K. Vill så hemskt gärna in. Igår var det möte i klubblokalen för alla kontaktpersoner, och nu är jag trött som bara den. Stänger dessutom på jobbet idag och vädrets makter har varit mer än hopplöst sedan vi fick första ovädret i slutet av Juli. Jag vill ha sensommar med +19 grader varmt och sol varje dag, nu är man ju vit som en albyl igen :-(  och dessutom har jeansen åkt fram ur garderoben och det är tillochmed skönt att ha dem på sig fast man ännu är i månaden augusti.

Tänker tillbaka på sommaren hela tiden, den var i år helt fantastisk. Har varit ute med bilarna så mycket och åkt. Svarten är min glädjekälla till allt just nu, men det vet ju de flesta.

Nu på morgonen så bokade jag besiktning av den grå i Haninge, korförbud fr.o.m. 1 oktober. Är så skönt att besiktiga innan man ställer in den, sen är det bara att ställa på och åka till våren 2011.

Ha en bra dag, nu ska jag skriva protokoll från igår kväll och skicka till Kenneth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0