......guld på tillvaron



Små saker sätter guld på tillvaron. Ibland tror jag att jag missar mycket i mitt liv, men samtidigt hinner jag med så mycket också så att jag vill inte vara utan det intensiva, roliga, händelsefulla. Just nu måste jag dra ner på tempot, mina kristaller har satts i omlopp. Vaknade i morse kvart över fem och det kändes inte bra. Måste ta det lugnt NU. Ska försöka rätta till dem med en egen behandling, får bli i eftermiddag innan avfärd till Mantorp. Ingen idé nu på morgonen då man ska vara ganska still efteråt, ska öppna på jobbet och sen är det full fart fram till tre och då är man inte still. Hem tilll dusch, behandling och sen till Ann. Vidare ner till Mantorp för att träffa resten av vännerna.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0