kamratskap.....



Flera kamrater som hjälps åt när en bil inte vill fungera, många tips och råd kan man få på bara någon minut. Det är en härlig samhörighet. Alla har nästan samma intresse, pratar samma språk ;-)

Idag måste man minnas sommarens kamrater med stor GLÄDJE, de har gjort semestern till en av de bättre. Har så många guldtillfällen att tänka tillbaka på för nu börjar HÖSTENS arbete fr.o.m. idag. Har tagit fram agendan och börjat skriva ner det som ska göras. Var vaken som vanligt vid  tjugo över fem. Kroppen är fantastisk, jag som faktiskt lyckats sova längre ett par dagar under semstern och det händer inte ofta. Känns faktiskt bra att gå till jobbet idag. Jag kommer att få en ny kollega på fritids och i nästa vecka börjar två till nya. Det kan faktiskt bli en riktigt bra höst.

Annars är det som så att kamrater är det som gör varje minut, timme, dag, helg m.m. till det unika sociala spel som det är. Man lär sig något nytt av sina vänner och med sina vänner, man skapar glädje tillsammans, gör roliga saker ihop, hjälper varandra, stöttar varandra, pratar och disskuterar. Ja listan går att göra ordentligt lång.

Har några kompisar som vet t.o.m vad jag ska köpa för kläder. De har redan sett ut de tidigare i affären så för mig är det bara att gå dit och prova storlek och betala.



Den här kjolen visste Helene skulle passa perfekt, hon hade kollat in den någon dag tidigare så det var bara att gå in och prova och betala för visst gjorde den det, passade mig menade jag. Ingrid skulle själv vilja ha en men den var slut i vissa storlekar.

Sen är det som så att jag ramlar ju ofta över just käder som jag gillar. Älskar faktiskt att handla kläder. Köpte den här läckra bikinin i Rätttvik och den passar mig precis med RAGGARTÄRNINGAR mellan bysten :-)



När jag handlar kläder gnäller jag nästan aldrig att något är för dyrt, eller om jag handlar till bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0