Livet är då ....vad ?...- Jo, cruising



Jag blev som tokig när jag kom upp till Rättivik och såg alla fina bilar. For omkring som ett barn på ZOO som ska kolla in allt samtidigt. Helene en av mina vänner han dock fota mig och ha lite roligt åt mina hoppsa steg fram till alla bilar och dess bilägare, som jag skulle försöka prata med en stund medans jag samtidigt skulle äta middag på restaurangen. Det blev förrätt.....bilar.......varmrätt.......bilar.......efterätt.....bilar.

På fredag är det sista fredagen i månaden och cruising på Sveavägen, måste försöka komma in dit.

Om det är uppehåll ikväll så blir det Skanssundet.

Ha en bra dag för det ska jag ha! Ska raka motsattsen till Sveavägen på skogsvandring med alla barnen och leta svamp.

Måste bara visa tårtan kocken och jag bakade till skolstart i måndags då vi firade att skolan äntligen började.



.......nästan lika lång som en Corvette :-)

Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Tyvärr blir det inget Skansundet för min del ikväll, vi ska kolla på teatern "Panik i Pusshagen" nere vid Rudan. Men hoppas på bra väder tills på fredag och cruisingen då. Ses där då kanske.



//Mats

2010-08-25 @ 08:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0