livet är underbart!

Vilken helg jag har haft. Mår så in i hoppsan bra.Har vilat ut och bara varit lugn, kollat bilar och race hela tiden.Mantorp blev min spa-helg.Måste tillbak nästa år med tält och bil. Har inte riktigt fattat intresse för att prova på dragracing, men jag hoppas det växer fram till nästa år.I så fall ska jag prova på.Har nu kollat in hur det går till riktigt ordentligt. Ska läsa mig till lite mer kunskaper om raceteknik, så man fattar något. Kom ner på fredagkvällen stressad efter att jobbat första veckan, alltid ågren att börja jobba. Semester är både positivt och negativt, nu känns det skönt att få gå till jobbet idag.Fredagkvällen bjöd på grillbuffé som var så god, sen blev det mingel vid husbilen med lite champagne och en kväll som inte gav mycket sömn. Jättevarm natt med en tropisk känsla. Sen var det banrace, dragrace och konbanekörning hela helgen.






Tyvärr gav söndagen lite regn, men det blev både banrace och dragrace.

Har fotat 531 bilder igen så mer kommer vid rätt tillfälle, måste stressa till jobbet och hinna hänga tvätten innan. Ha en bra dag :-) Nu längtar jag efter barnen på skolan......


Kommentarer
Postat av: peter

TÄLT

Vad var det för fel på HUSBILEN

2010-08-16 @ 21:14:19
Postat av: Ann Gustafsson

Hej det kändes tomt i går kväll, ingen Elisabeth o Tobbe. Helgen har verkligen varit kanon för mig också! fina bilder du tog gillar regndropparna.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. vi hörs, kramizzz

2010-08-16 @ 21:19:48
Postat av: Lasse

Du rockade grymt

2010-08-16 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0