nytvättad....



Igår kväll efter att bakat pizza åt barnen så körde jag ut Svarten och tvättade henne. Hon är nu så ren och fin, hoppas på bra väder så jag kan ta henne till jobbet idag för att sedan åka direkt till Lissma. Slutar jobbet klockan halv sex och då är det pellen i botten och sen köra dit. Hoppas jag träffar någon jag känner :-) Sitter nu och känner att huvudet håller på att explodera, har en så fruktansvärd huvudvärk så det är kaffe och Ipren som gäller. Kanske någon form av stress inför arbetsdagen idag. Får ta mig en morgonpromenad om en stund, börjar sent bara för att jag stänger idag på jobbet. Mår faktiskt inte bra, orker inte skriva mer.........










Kommentarer
Postat av: Lasse

Livet går upp o ner. Häng i.

2010-08-10 @ 11:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0