påverkar vädret????

Har precis varit ute och sprungit, äntligen!!!!! Har inte tränat på tre veckor så det kändes tungt att ta på sig löparkläderna. Sprang varje morgon när vi var i Rättvik och en hel del under semestern. Sen kommer man hem och börjar jobba och då går all energi åt till att koma in i rutinerna igen.

Påverkar vädret? det är det jag funderar över just nu. Corvetterna går bäst på 98 oktan och i fuktigt/kyligare väder. Jag har inte sprungit på länge, igår kväll(söndag) tankade jag i mig en halv flaska vin och nu är det fuktigt och småkallt ute och det gick hur bra som helst att springa.......trots ett uppehåll på tre veckor.

Finns det något samband mellan kroppens kondition och motorns kondition vid sådant väder som just nu råder?


Kommentarer
Postat av: Mats Tungelsta

Vilken filosof du är! haha.....

2010-08-30 @ 10:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0