Rättvik :-)

Vilket ställe jag hamnat på. Hela stan är full med bilar.Bilar över allt.Var igår nere på stan och kollade alla vackra bilar.Är numera kär i en Cadillac -59, en rosa. Tänk dig själv en kö in till Rättvik på 3 km med bara äldre vackra bilar. Man är liksom stum. Orkar inte prata står bara och glor. Bilar som sagt över allt. Dessutom en massa trevlig vänner från klubben. Corvetten är parkerad utanför hotellet på gräsmattan och där får den nog stå tills vi åker hem. Åkte min grå upp igår.



I morse var jag uppe klockan sex. Ute och sprang dvs. löpträna och kollade in hur staden skulle se ut dagen efter. Jag kan säga att det finns en del som blir rika av att samla tomburkar och glasflaskor. Var sen i gymmet och tränade, åt sen en toppenfrukost och nu ska vi ner på stan....

Hej då!....kompisarna väntar, måste kila.

Kommentarer
Postat av: peter

Hoppas att ni har det bra där uppe

Nu drar vi till Fina Fisken i Trosa för lite käk

Hälsa

2010-08-03 @ 18:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0