Vad har HÄNT med Svarten???

Något har hänt med Svarten, igår när jag lekte rallybrud på väg hem på våra vägar så hände något. Vet inte om jag ska åka på någon träff eller vara hemma i garaget och hissa upp henne. Tror jag måste kolla alla klammrar och muttrar till avgassystemet och headers. Hon gör riktiga förgasarsmällare nu samt ett vinande ljud från motorn. Ställde bara in henne sent igår kväll efter att hämtat min andra dotter i Sunnerby.

Jävla skit! Men det ska kollas och fixas.

Fick igår också ett riktigt stort stenskott på väg in till Stockholm på Nynäsvägen, och det stenskottet är inte och leka med. Inget att laga utan nu blir det till att byta framruta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0