Vilken helg!!!!

Lördag morgon vaknade jag kvart i fem och packade bilen med alla saker som skulle med.Åkte hemifrån tjugo över sex och var på Barkaby en timme senare. Fixade med klubbparkeringen och frukosten. Lördagen var vi ca. hundra Corvetter som besökte vår parkering och ca. 200 personer.....riktigt kul.



Frukost klockan åtta på lördagmorgonen, Barkaby 2010



Vi klarde oss från regn och hade uppehåll ända till halv fem då faktiskt hela himlen öppnade sig och alla blev våta. Det tråkiga med regnet var att det slog ut elen på en Cadillac som jag skulle få löra åt tre killar som skulle sitta och öla på cruisingen. Trots att han som ägde bilen åkte hem och låg och meckade ett par timmar så blev det inget av. Riktigt tråkigt, men jag ska få provköra hans Cadillac en annan gång



Lite nyare rumpor :-)



Snyggaste bilen fungerade som flaggvakt!!!!





Lite äldre rumpor :-)



Mingel i klubbtältet hela dagen, var det inte backning av frukosten så hade man varit uppe på marknadsplatsen och köpt med sig en hamburgare ner till klubbkamraterna för att åter prata vidare.



En ganska lugn och behaglig lördag för många......parkeringsvakterna hade dock fullt upp med att parkera och ta mot de som kom med sin Corvette.



Se så vacker jag är.....



Vackra fronter på Barkabys gräsmatta....



Nyaste modellen av bilmodellerna, en C6:a. Denna skönhet var bilen som jag åkte med in till Sveavägen för cruising. Jag satt bredvid och bara kollade in allt som hände.....fett naijs det med ibland.



Jag döööör......som två muskelberg i en bodybuilding tävling....jag går igång!





Skratt och mingel.....





Lite mecking blev det också,det sa bara klick när bilen skulle startas och sen ville den inte mera :-(



Prisutdelning Wheels Barkaby 2010



Vår klubbparkering......så BRA!!!

Kommentarer
Postat av: Pederamna

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-04-28 @ 15:55:54
URL: http://pederamna.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0