22 december

Dan före dan före doppardagen......skolavslutning. Idag var jag på jobbet och ledde ringdanser och sjöng med barnen. Avslutade det hela med långdans och en julraket för jullovets start. Barnen på skolan gav mig julklappar och ett av barnen hade nog tänkt till riktigt ordentligt över vad jag skull kunna bli glad över. Jag fick en liten bil till min samlingen och dessutom hade jag inte den........så kul!!!!



Hasse bjöd på tårta som det dessutom visade sig att min dotter hade bakat på kondiset....den var god ;-)



På kvällen gjorde jag julskinka och tittade på sista avsnittet Morden i Sandhamn. Myskväll ocgh det doftade jul i hela huset. Dessutom klädde vi granen.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0