23 december

Var uppe tidigt och åkte till jobbet....idag ska vi göra något som vi inte gör vid varje jul. Igår rev vi ut hela fritidset på leksaker för vi ska få nya golv under jul-lovet. Jag och Sanna målade väggar, fönster och lister hela dagen......

Samma kläder som man målar i, och som man meckar med. Man känner sig bekväm då......

Jag ligger uppe på ett skåp och målar väggen. Vi arbetade från nio till halv fem med målning och fint blev det och RENT. Nu ska väl alla kräksjukor, streptokocker och annat vara döda. Diskat allt lego och andra leksaker. Snart ett nytt år......måste ta tag i min älsklingsbil under julen också, se nya framgångar med den under 2011.


 Hade ¨lilla¨julafton med barnens underbara kompisar. Min favorit Andreas kom ut på kvällen med Maria. Sofia och hennes fina pojkvän och sen kom Matilda senare efter jobbet. Vi hade julklappsutdelning och åt julbord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0