Annandag jul



En annandag ......ja så känns det just nu. Varför skjuter man upp sådant som man egentligen vill göra. Sådan press på att vara så fullkomligen snäll mot alla under jul så att man inte hinner med det man egentligen vill och har lust med att göra. Att komma ut i garaget känns som om jag aldrig har tid......MÅSTE ta mig tid. Sluta serva alla med mat, tvätt, städ och köra hit och dit. Nu är det måndag och jag är ledig.....har jullov. Så skönt. Igår skottade vi av taket på huset och idag ska vi skotta av taket på garaget. Maria sa, .....tänk mamma om taket på garaget skulle ramla in då kommer du ju att dö!!!!!

Ja, min bil får det inte hända något med eller mina barn.

Nu är tvättmaskinen igång, ska tvätta flera idag. Skotta taket på garaget. Städa bort sängar efter sovgäster. Panta flaskor. Till återvinningen med papper. Få till ett träningspass och sen så ska jag absolut ut i garaget under dagen.

Min kärlek.....jag behöver dig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0