ego-dag......

Igår orkade jag inte gå till jobbet utan tog mig en ego-dag, kändes som jag behövde det. Tror jag körde omkring i bilen hela dagen och det gör mig gott. Började vid åtta på morgonen och var hemma vid fem på eftermiddagen. Då hade jag hunnit med Haninge, Länna, Botkyrka, Södertälje och Grödinge. Mår så bra av att köra bil fast jag åker omkring i skräp. När kommer min erättningsväxel-låda till min favorit-bil ?????

Var på julmarknad och köpte mig en Corvette till samlingen......en sådan skulle jag vilja ha i skala 1:1



Stannade till på vägen hem och tog en pepparkaks-latte i Rosenhill. Hit ska jag åka med Anette och fika en dag, hoppas det lugnar ner sig snart, så man får tid till det. Kanske i mellandagarna??



Idag ska jag hålla i jul-dansen och långdansen på jobbet.....hoppas humöret och orken orkar med det. Det känns iaf bättre.


Kommentarer
Postat av: Lasse

Önskar dej en god jul o gott nytt 2011 med nya möjligheter. Lasse

2010-12-23 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0