forum....sovit.....julmarknad.....

Har idag bara tagit hand om mig själv. Var uppe tidigt och fixade med stora dotterns bil i morse. Gick sen in och drack kaffe och blogga lite. Kröp sen åter ner i min sköna säng och sov lite X-tra. Tog en dusch när jag vaknade och åkte på julmarknad. Köpte lite julklappar och prata lite med Jerka på telefon. Mötte Roffe i Haninge i en vägkorsning. Hem och tillbaka i sängen, sov middag i ett par timmar......riktigt skönt. Vaknade och tog en kopp te. Pratade med Anders i klubben och vi planerade lite inför en träff i sommar. Skrev lite på forumet och la ut bilder. Sen var det middag och nu sitter jag här igen.......skulle hellre vara på en fest......men så är inte livet. Nu ska jag ta hand om mig och bara sova och vila. Ikväll blir det TV, Så mycket bättre. Petter är så jävla GRYM.....kan inte sluta lyssna på hans tolkningar av låtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0