fradag - lördag - söndag - måndag

Inget större bloggande.............. just nu det finns annat i livet som ät viktigare att ta hand om. Mitt i all röra då man tar hand om sina närmsta så missar man att skriva julkort till alla vänner. Jag som älskar att få julkort och jag har inte själv skrivit ett enda i år. Vad är det som händer i min värld ????

Tack för julkortet Ann och Peter !!!!! Jag längtar så till att träffa er......

I år får jag skriva Gott Nytt År - kort i stället för julkort.....så kan det bli och så får det bli !!!!

I fredags fick jag som sagt det första julkortet och på jobbet hade vi julcabare med barnen på fredagkvällen. Släkt och vänner var inbjudna och vi hade en trevlig fredagkväll ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0