Garageråtta på ett annat sätt....

Igår var jag inte en riktig garageråtta som meckar bil och har det bra. Jag måste bara kommaigång med renoveringen av min egen kaross. Det är lite småhäng och bucklor lite över allt, och vart de trimmade bisepsen har tagit vägen vet de sjutton!!!!! Nu måste jag lägga upp lite träningsrutiner och komma igång med det också....inte tränat på tre veckor och det känns i motorn. Går inte på alla cylindrar. Så att igår kväll var jag ute och gick en halv mil och tränade sedan i gymmet i garaget.......det fungerar faktiskt. Man får ut en hel del av träningen i ett litet hemmagym, men det är inte som på gymmet så klart. Fick dessutom härlig support av en granne ....... och det kan behövas när man är lite seg i starten........men till efter nyår hoppas jag vara på väg åt rätt håll. Känner dessutom att jag håller på att drabbas av ännu en förkylning. Somnade på jobbet i tisdags och sov i över en timme på golvet.....då är man trött!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0