garagetråd....

Hittade en garagetråd nu på morgonen som jag ska följa till punkt. Det är en kille som håller på och arbetar med sin kaross. Han har dokumenterat så jättebra och visat tydligt med bilder hur han gjort. Forumet har blivit min nya drog på morgonen, tycker det är så kul att följa olika projekt så jag måste kolla om det hänt något under natten med bilder och annat.



Nu är frågan hur mycket jag kan göra själv av det han gjort, är så sugen på att lära mig och skulle känna mig stolt om jag hade gjort mer med karossen än bara lämnat ifrån mig den till lackeraren. Jag vill verkligen lära mig. Ska iaf ta bort den rost som finns på olika ställen idag under julhelgen, nu hinner man inte med att vara i garaget för tid är det ont om just nu innan jul.

Igår var vi ute och pulsade i snön i en och en halv timme och kollade på stjärnfall, såg nog minst tre. Så fint med kyla och stjärnhimmel.....man blir berörd av naturens skönhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0