Nummerplåts skylt



Var hos Tidbloms i onsdags och det slutade med att jag hade med mig en nummerplåts skylt med mig hem. Klart att jag ska ha denna vackra skylt runt nummerplåten när bilen blir klar. Håkan undrade om det var samma typsnitt som på armen och det var det ju som sagt var ;-) vilken tur jag har ! Lite svårt att delete.....

En av killarna som satt med när vi fikade undrade om det inte var jag som hade den där -86:an med fler hästkrafter i än vad det var sagt. Han mindes när vi var i Trosa med klubben och man kunde köra bilen i bromsbänk. Jo, det var min bil :-) men det är en -85:a, men de har ju lika kaross så det är ju inte lätt att se skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0