Önske-julklappen



Nu hittade jag bilden på min önske-julklapp........tycker den är så otroligt snygg. En coupé ska det var och jag är alldeles kär i den här bilen också. Lite otrogen mot Svarten kanske , men så illa är det. Man kan nog vara kär i flera om man är en person som jag.......bara man får ha dem i garaget. I helgen ska jag vara i garaget och ta hand om Svarten, behöver lite ego-tid för att överleva. Jág jobbar alldeles för hårt på jobbet just nu. Ingen vanlig arbetsvecka, så då måste man vårda sig själv på bästa sätt.

Måste bara säga det igen.........Den är helt enkelt sååååååå SNYGG !!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jerka

Favorit i repris ???



2010-12-08 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0