Renovering.....

Hur gick det här till???? Gick och la mig klockan nio igår kväll och vaknade nu klockan nio. Det är tolv timmars sömn. Jag säger snart gnäggg och kommer börja äta hö och havre som en häst :-)

Igår vaknade jag och gjorde en behandling mot kristallsjukan, mår segt sen hela dagen. Satt vid datorn, tog en promenad. Tog bilen och hämtade paket på posten. Inget vanligt paket utan jag hade nog hoppats att det skulle kommit innan jul och smyckat julbordet istället för grishuvudet. Bägge har ju...huv!!!! Hahaha



Mitt paket från posten....som innehöll. Vad tror NI ? En liten RÖD........



i samma serie som min gula 68:a eller om det var en 69:a ???



en liten RÖD Corvette........a little red Corvette

Var sen på systemet, handlade mat och hälsade på hos Maria. Träffa Lena på fiket och har sen pratat med folk i telefon hela dagen. Äntligen har jag hunnit med att ringa till Kerstin, det var så länge sedan vi pratade. Sen har jag pratat med mina närmsta vänner de som ringer och frågar mig om livet, och hur jag egentligen har det. Tur att de finns!!! Eller NI finns!!!!

Hämtade Fia vid pendeln utan Corvette.....ojojOJ vad jag längtar till att få köra Corvette.



Pendeltågstationen.....med sköna toner från......



105,9 i bil som har gått.....



32 tusen bil...kanske en förklädd Corvette. Undrar om bilar också drömmer om något ideal ??? Kanske att om de skulle bli större eller lyckas i karriären att kunna bli en Corvette.

Skönhetsoperation för bilar......Hej! Jag skulle vilja se ut som en Corvette. Full med silikon, botox och ett och annat plastmatrial skulle de kanske kunna bli som sitt ideal, likt som en del människor gör !!!

Det är dock inget för mig men en tatuering till vore fett Naijs!! Ska nog ringa och beställa tid......har idag skissat på ett motiv som jag tror jag vill ha.Sen är det ju som så att han som tattuerar är ju så himla snygg, något att vila ögonen på. 
Man måste bara vara säker för det går inte att deleta så lätt!! När jag gjorde min förra tattuering och han frågade om jag var nöjd. Sa jag som det var att jag var jättenöjd och den går ju ändå inte att delete. Då skrattade han och sa att det var första gången någon sagt så. Annars frågar de mest om den går att ta bort och hur svårt det är att få bort tattueringen. 

Kommentarer
Postat av: Mats & Anette

Oj vad du är duktig på att blogga, jag(Mats) är inte alls lika aktiv som du är! Ha ett gott slut och framförallt ETT GOTT NYTT ÅR! och hälsa familjen

2010-12-30 @ 18:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0