SEX......

Sex timmar i garaget med en spindel som åskådare. Tog bla bort all silikon och fönsterkitt runt bakruta och t-top. När jag höll på där så skrattade jag för mig själv i min ensamhet, jaja spindeln var med. Min nya kompis! Jag kom att tänka på tidigare inlägg som igår om att min Toyota kanske vill göra en skönhetsoperation och bli en Corvette. Hur mycket SILIKON har jag inte tagit bort idag????? Är min Corvette en förklädd FIAT????





Fönsterkitt och silikon i bakrutan.....i massor!!!!!!



En hel HÖG blev det kan kanske bli hög på det om man tänder på och drar in???? Men vem fan vill bli det ? Nu är det nyårsafton med champagne och allt !!!!



Min lilla kompis SPINDEL. Han ramlade ner i sin spindeltråd så jag fick hjälpa upp honom i sin t-båge. Tror att han bor där. Undrar om han har fru och barn. Eller han kanske är bög och har sin vän där !!! Vad fiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0