21/2-10 garaget 10.00-18.00

På självaste Hilding-dagen då han har namnsdag och borde vara hemma och få kaffe på sängen, så står han där. Ja, min pappa Hilding. In på gården var det vissa problem att komma, snö, snö och åter snö. Plogbilen hade passerat och hela infarten var full med iskokor och en fint upp-plogad snövall. När jag hade skottat bort det mest i full sol och -16 grader kom vi in på gården. Pappa ska göra klart det sista på bilen. Avgasrören ska bli klara i dag. Vi var i garaget hela dagen, förarsidan var rätt okey att få dit men det var ett rent hel.... att få dit rörbitarna på passagerarsidan. Vi höll på till sena kvällen. Tobbe som såg att limträbalken i garaget hade börjat spricka gav sig genast upp på taket för att skotta snö.Mamma lagade middagen som jag egentligen skulle laga. Pappa och jag fick till slut dit ljuddämparen så att allt lirade hela vägen fram till headers. Bra föräldrar har man :) team Söderström



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0