Kvälls race!

Efter att ätit en god middag måste jag bara mecka vidare. Ja, inte bil men bilbana. När jag var ett år köpte pappa en bilbana som då hade en Corvette-63, som var min favoritbil att köra. Efter alla körningar som liten har bilen mer eller mindre blivit ¨kvaddad¨. För två veckor sedan köpte jag två nya bilar till min gamla bilbana. Idag hade pappa med sig bilbanan ut och den måste ju bara provköras. kan den fungera efeter fyrtiofem år, ja det är ju frågan. Klart den gjorde, och tävling mot pappa blev det också.


Pappa och jag körde ett par race innan de skulle åka hem.



Jag vann  :)



   


Greenwood Corvette -75:a



Corvette Grand Sport -63:a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0