allt var inte bättre förr



Den nya tekniken är helt suverän idag....ja kanske inte GPS alltid. Man får reda på så mycket, man vet var sina vänner är,vad man kan hitta på tillsammans,var de har sommarställen,var barnen är,hur mamma och pappa mår,larma,glädja någon,trösta någon......jag kan hålla på hur länge som helst.

När jag var liten lekte inte vi med något spel på mobiltelefonen,eller kollade internet,eller pratade med kompisen flera mil bort.

Nä kamraten stog kanske femton meter bort och skrek i en plåtburk :-)

Dessutom att jag kan sitta på båten och lägga upp på bloggen tack vare mobila bredband.....helt fantastiskt 2010!

Tack snälla för att jag dessutom får låna ett mobilt bredband.....snälla kompisar har man. Ja helt enkelt BÄST :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0