blixt och dunder

Inatt var det blixt och dunder, ja inte i huvudet pga. för mycket vin utan över hela Sandhamn. Det var nog ett av de värre jag upplevt under mina +40 år, eller var det +20???

Igår var det annars en helt fantastisk dag på bryggan med sol, bok, bad, kaffe, middag för tolv personer. Fest på vårt rufftak, vin och rosé och båten stog på nosen. Maria hämtade ut mer vin som var beställt till livsmedelsbutiken inne i Sandhamn. En gammal kompis från 70-talet kom och hälsade på med sin familj,kul Rolle.

Hörde att en del skulle till Skanssundet och träffas med klubben, någon kom inte pga. risk för regn. Så kan det vara och så kan det bli. Helene MMS.a klart suveräna bilder.......skulle kanske varit där.........missade något.

Att vara ombord på en båt när vädret inte är på topp kräver planering. Kläder och saker efter fem vuxna över allt, ser ut som f..

Idag när jag vaknade var det som i tropikerna kan jag tänka mig, fuktigt....dimmigt....regndroppar.....VARMT.



Börjar längta till Rättvik.......så är det!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0