Country i Lida

Efter en underbar dag hemma i solen så var det bara att klä på sig lite kläder och dra till Lida festivalen. Nina och Janni kom hit och tog en kall öl i solen. På Lida var det lugnt när vi kom vid sextiden, men sen blev det drag. Dansade och träffade folk från byn :-) hela byns ungdomsgäng(20+) var där, satt och småpratade med dem. de drck öl och jag bordsvatten, chaufför idag åt Tobbe, Nina och Janni. Handlade en klart godkänd skjorta som passar till Corvetten av en av knallarna, sen blev det en COWBOYHATT också. Träffade självklart Corvetteklubbens contrykille där, dvs. JONAS. Hemma vid halv två efter en toppenkväll, läckert att dansa ute vid sjön och njuta av sommarkvällen.

Jag på väg till festivalen.



till Maria från mamma. Maria skulle på hamnfest i Nynäsjamn och var hemma och förfesta lite med oss!

   

Hemma från festivalen med Cowboyhatt :-)





Skulle nog kunna tänka mig att gå på kurs och lära mig dans Line-dans till hösten. Country-rock är klart mysig musik.

 


Kommentarer
Postat av: Ann Gustafsson

Ha en skön semester! hälsa Tobbe, vi ses om 2 veckor

om inte förr. kram Ann

2010-07-04 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0