Disel-Doris

Jag har fått ett till namn här ute i Sandhamn, jag kallas numera även för Disel-Doris efter allt meckande med grannbåten. De har rätt mycket att fundera över en del här ute, att jag har två Corvetter och tycker att motorer ger kickar i livet. Igår kom det in tre stycken snygga spjut till båtar, det mullrade gott om dem. De hade inte bara en V8:a i dessa båtar som mullrade bra, utan det var både två och tre. Att killarna som körde dessutom bjöd på lite show för att visa att de hade lite tryck i sakerna gjorde situationen toppen i mina öron - VILKET LJUD :-)

Disel-Doris gillar motorer och doftenoch ljudet av dem......tack och hej......hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0