elisabethsbåt

Nytt namn på bloggen ja det skulle kanska vara så,eller också ska man inte skriva om båtlivet på den här bloggen.Det som är att båda dessa hobby är liksom BÄST rätt så många likheter. Båten är min kustCorvette, man far fram mellan öar och skär, det ska tankas,tvättas, poleras,meckas pratas hästkrafter,renoveringar m.m. Påminner rätt mycket om varandrar. Man kan dra en del paralella saker med varandra. Dessutom är man mest aktiv under sommarmånaderna och när solen är framme. I går var det en helt underbar dag på sjön. Läst,badat,solat,spelat spel,åkt båt m.m.



nu är jag lycklig,nu är jag stark, nu far jag fram över sjön i min kustCorvette :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0