...fredag...lördag...söndag

fredag:
Vakna på båten och somnade om oväder.
Åkte hem till stugan
Tog Corvetten till Siggesta
Grillparty
Rosévin och Rockabillyband,samt dans

lördag.
Upp tidigt, snabb bloggning
In till Strandvägen 56
PokerRun starten
Corvetten till Siggesta
Bilutställning
Vetranbilsdagar
Hamburgare
Bakluckaloppis inklusive fynd!
Rocka-Billybandet
Shopping på Siggesta
KaffeLatte
Regn
Middag till tända ljus
Slapp städning, Tobbe hade fixat det :-)
Tvätta bilen i rengställ ute i regnet
Sämska bilen och dansa i garaget
Somnade gott i min säng

söndag:

sov till tio som inte har hänt på länge
Tobbe skällde på mig för melittafiltret var slut och att jag inte fixat kaffe.
Han trodde jag somnat om fast jag inte hade det.
Citronträdet hade bläst omkull i regnet och stormen under natten
Gräddade pannkakor till luncj åt Maria, Sofia, Linus och Tobbe
Shopping
Packa båten
Drack vin :-) igen ;-)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej din duracellkanin;)/Helene

2010-07-26 @ 10:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0