Gick in´t :-(



Igår var jag både trött och sugen på en Corvettesväng, kollade in vädret efter maten och tyckte himlen var rätt grå och tråkig. La mig på soffan och läste DN från morgonen. Bättre sent än aldrig....elller hur? Vaknar av ett en kompis ringer och väcker mig..fattar ingenting. Va!, hallå...ähh...jag har nog  somnat....sen gick det bättre att prata på. Tyvärr är mobilabonemanget Comviq en katastrof ute hos oss. Man måste prata ute om man ska ha bra täckning. Nu visade det sig att under tiden jag legat och sovit hade vädret ändrat sig och nu sken solen från en klarblå himmel. Pratade vidare i solsängen med kompisen och sen tog jag och körde ut Svarten. Medan jag åkte en sväng så provade Tobbe att mecka med dosan till garageporten. Han fick dock inte igång den, gick inte att laga med hammare och spik. Vi får prata med någon el-kunnig. Tobbe hopade in i Svarten och vi åkte vidare på en tur, det är nu som man ska ut och bara åka. Kvällarns är helt fantastiska. Var förbi Micke och Monika, planerade in resa till lördagens Contry-festival på Lida. Monika och jag pratade om Cowboyboots och hatt, Tobbe och Micke vill fixa traktor och vagn med hö på. Mickes dumma kommentar......70-talare till Corvette är bara att köra till skroten. Tror du han sjönk i min kompiskrets till en sämre plats???? Tror tyvärr att han saknar sin egen Corvette då han behövde pengar till annat. Hemma sent och natta bilen och kröp sen ner och smnade gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0