GPS även här.....



Denna teknik slår bort mig :-( GPS på sjön är oslagbart, Tobbe älskar den jag tycker så där. Förut hade man en uppgift ombord med att läsa sjökort. Jag var bättre än Tobbe på det,och det var min uppgift. Han vill styra annars blir han sjösjuk säger han.Idag har han sin GPS och kan styra efter den jag behövs inte :-(

Borde skaffa segelbåt, då behövs alla. Jag behövs dock när vi ska lägga till. Gummibåten ska bort från badbryggan, ankarspelet ska säkras av, förstegen ska fram, tampar fram (ev. fendrar) och sen hopp iland.

Att brygga kaffe är både kul och gott på båten. Koka upp vatten visselJohanna och sen brygga med tratt,filter och kaffe i en termos.Sitter gärna på badbryggan med fötterna i vattnet och dricker mitt morgonkaffe efter morgonbadet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej:-)nu får du snart byta namn på bloggen, elisabeths båt;-)

Kram helene

2010-07-22 @ 19:42:36
Postat av: Anonym

Hej:-)nu får du snart byta namn på bloggen, Elisabeths båt;-)

Kram helene

2010-07-22 @ 19:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0