GPS på väg över bord.....

På väg upp till Sandhamn idag så tänkte Tobbe kasta GPS:en över bord. Helt plötsligt slutar den att fungera :-( hi hi hi hi. Jag fick ta rodret och sjökortet, Tobbe börjar mecka och sen visar det sig att all el ombord är utslaget. Ja, kylen fungerar och ankarspelet, men resten då!?! Jo. Jag fick ta fram mina kunskaper i att navigera efter sjökortet och Tobbe mecka el. Vi gav senare upp då vi kom att tänka på att kanske båten stannar under gång. Framme i Sandhamn upptäckte vi att felet var att en elkabel hade vibreret av och Tobbe kund fixa felet. Nu har vi el ombord och jag sitter nu på bryggan i Sandhamn med nötter och whiskey med mamma och pappa.......

Kommentarer
Postat av: peter

Tur att Tobbe Har dej

Hälsa Mamma & Pappa

2010-07-26 @ 20:43:22
Postat av: peter

Tänkte på Wilda

Hon kanske kan få följa med nu Eller vad tycker du http://www.arnoldclassiccars.com/5934.html#

2010-07-26 @ 20:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0