Grill och poolparty i Kallfors

Igår efter bad vid båten var det bara hem och snygga till sig. Tobbe körde fram Corvetten och jag fick en härlig åktur till Kallfors. På vägen handlade vi blommor och choklad till värdparet, Ann och Peter.



Det var dock inte bara vi som tog Corvetten till Kallfors, denna gråa skönhet dök också upp.





PG serverade mycket gott att dricka både när man låg i poolen, till maten och när vi satt ute bland alla myggor och småpratade i deras mysiga utesoffa. När vi skulle åka hem hade jag dessutom festat bort mina bikinitrosor, det är inte klokt, är så slarvig ! I Sandhamn festade jag bort en överdel på en bikini, kommer ju snart bara ha udda bikini kvar :-(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0