Handla mera, mera, mera

Var ute och löptränade på morgonen, fixade lite hemma städa och plocka. Tror de kallas hushållssysslor - de är inte roliga. Första dagen på semestern och allt rullar på. Bilen är fulltankad så det är bara till att åka! Var till Centrum på södra sidan och där ska man inte gå om man är blond. Fula kommentarer och blickar, snuskhummrar! Roligare när folk kommer fram och säger att man är vacker, eller vad snygg du är. Blir själv väldigt glad när man får höra det, senast var i helgen på Countryfestivalen. Jag tar det som smicker och inte ¨raggning¨, faktiskt två olika saker. Nästa gång jag åker dit och handlar ska jag ha min sambo med mig, men han vill inte :-( följa med. tycker det är slöseri med tid. Man kan ju faktiskt hitta något snyggt till honom också och fika på något mysigt ställe. Men inte! Jag handlade en jacka, trosor, BH, solglasögon och SKOR!

Var och badade med barnen.....vi tog PisseNisse dit.





Jag och Fias kille Linus på 1,95 m över havet :-)



Badade gjorde både jag, Tobbe, Maria, Andreas, Sofia och Linus. Det var så varmt och skönt i badet att vi låg i och badade i säkert fyrtifem minuter. Sen blev det jordgubbar på stranden och efter det grilafton hemma hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0