jag äger största bollpumpen



Andreas och jag har solat och badat vid båten hela dagen. Läst och pratat i telefon har jag också hunnit med. Lite ¨flschback¨ till åttiotalet :-)  Vid tre ringde Maria och undrarde om vi hade någon volleyboll? Båten är utrustad med både volley- och fotboll, dock inte pumpade. Eftersom jag hade min vardagsbil med till båten som är utrustad med bollpump så var det ju inga större problem. Andreas pumpa upp bollen och sen drog de till Nynäshamn. Har dock ingen Corvette som är utrustad med detta´¨lull,lull¨. Janne-kock på jobbet säger att (jag) Elisabeth åker omkring i världens största bollpump, och jag kan väl bara hålla med ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0