kul men kort...

Kvällen igår var trevlig och kul med Gittan och Helene. Tyvärr ville våra chaufförer hem så himla tidigt.....ja, mitt i dansen. Vi som var så taggade efter ett par glas rosé att få äga dansgolvet an gång till under kvällen, men icke sa nicke. Klockan 22.13 så skulle de åka hem, ja våra chaufförer......och det är jävligt långt att gå hem från Siggesta. Gittan och jag kunde inte sitta stilla när bandet Six Teen Flames började spela så vi gick upp och gav allt. Killarna i bandet spelade kanske lite för högt inne i en så liten lokal så alla gillade nog inte läget...tyvärr.

Vi var femtonpersoner som samlades i Älta för att åka till Siggesta och kolla gamla AMerikanska bilar och äta deras grillbuffé. När vi kom ut dit träffa vi Lasse och Gittan som ska vara med och arrangera där ute under lördagen.

Dagen var annars lugn, vaknade i båten och det både blåste och var mycket kallar i klimaten än tidigare.Vi åt frukost somnade om och åkte sen hem till blommor, hus och katter. SAMT TVÄTTMASKIN den är inte förknippad med semester....men, men man slipper ju gå till ån och tvätta som på 1700-talet.

JAG på väg till Siggesta.Hoppades på en kul kväll :-)



Målade naglarna på motorvägen......hur bra jag det????



Rätt okay eller hur? .......och min FAVORITRiNG



........och min FAVORiTDRYCK.......kvällen blev kort men intensivt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0