Onsdag

Idag går Gotland Runt starten, Sofia och Andreas kommer ut, bilträff i Nyköping och framförallt DET ÄR ETT ÅR SEDAN JAG KÖPTE SVARTEN, hur bra låter inte det. SMS:a till Pär och tacka för att han varit med och förverkligat mina drömmar. Det är helt otroligt!!! Firade ordentligt igår med Rosé igen! Tydligen hade jag trevligt för idag har flera kommit fram och sagt att det hördes att jag hade kul igår. De undrar lite fint om vad jag skrattade åt. Numera smeknamnet Skrattmås här ute. Hoppas jag får stanna kvar en kväll till.....Träffade fyra män på en motorbåt som tyckte det var kul att prata bil med en biltokig tjej. Skrattade och hade kul på deras badbrygga. Mera vin blev det! Pappa var också med! Marianne kom med sin 1000:- bikini som passade min lilla leopardkjol, och den åkte ju så klart på till flera hurra rop och skratt. Sen var det bara till att bädda sängen .



Maria och Sofia kom ut till Sandhamn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0