sjuk....ja lite fel på insprutningen :-(

Igår var det tungt att leva, någon liten bakterie eller virus springer omkring och retar mig. Känner det på mig, mår inte som jag ska. Är som en motor som inte går på alla cylindrar Tog dö på den jäveln igårkväll med en Jäger ;-) Idag tisdag morgon uppe 05.10 och mår toppen. Jag har nymalet och nybryggt kaffe i muggen, tvättmaskinen är på och jag har planterat om en stackars blomma redan nu. ( Klockan är 05.43)

Föll i gråt igår eftermiddag när jag fick en flisa (sticka eller en hel altanbräda) under huden i hälen. Den gick rakt in och jag trodde jag skulle svimma så ont gjorde det. Tobbe svimma nästan ;-) Maria tog fram pincett, nål och sax. Hon klippte upp huden och kunde sedan dra ut flisan i två bitar. Aj vad ont det gjorde men oj vad skönt det var efteråt när den var borta. Nu kan jag inte gå på hälen.....aj aj aj vad den bultar och värker.

Tyckte så synd om mig själv så jag körde ut Corvetten och åkte till Rosenhill och köpte en CaffeLatte Rosenhill med choklad och After eight......mums vad gott och vad jag mådde bättre sedan.



Ensam med min Caffe Latte och min ........



älskade Corvette  :-)   Den får mig alltid att må  bättre  ;-)

Efter att suttit där och kollat på alla motorcyklister och en Corvette som körde förbi så tog jag bilen och åkte hem för att äta middag. Efter ett par glas vin så var det dags för bilvård. Tvättade den både under och ovan, hel kroppsrengöring.







My car is very wet..........me too.....;-)

Kommentarer
Postat av: Elin

ååh, vilken rolig blogg jag hitta :D äntligen en tjej med samma intresse för Corvette som jag . du har en grymt fin bil, ja blir så avundsjuk.. Mvh Elin

2010-11-21 @ 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0