ska du dit?

Nej det ska jag inte ! Jag ska till Sandhamn! Om en timme får jag lifta med Micke in till Slussen, hoppar på bussen vid Slussen 08.18 (ha, ha det rimmar)och sen båt till Sandhamn.Är där ute, alltså på bryggan i Sandhamn klockan tio i tio, och på onsdag går starten. Att missa Gotland Runt har nog inte hänt. Har varit där ute de senaste tjugo åren, och det blir i år med även om Nyköping lockar med sin härliga träff i hamnen. Flera ska ner och nu försöker de få med mig, men svårflörtad ;-) det är jag. Bilar är inte allt men mycket, nu måste det bli lite båt också. Blå, blå himmel och vatten......salta bad......Seglarhotellet, after sail :-)

Kommer lite från mig och Sandhamn under veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0