Tack Peter för de mailade korten......



Så här bra kan man ha det om man har en egen pool. Om man dessutom blir serverad rosa champagne av Peter så ska jag säga att  han satte pricken över I-et till denna kväll. Vi hade det så bra :-)  Ann, Ingrid och jag hade det riktigt toppen när vi låg och svalkade oss i poolen och Ingrids dotter Angelina dök och hoppade. Måste se till att jag får en egen pool, igår låg jag i skuggan hela dagen. Måste ha vatten omkring mig, klarar inte att vara på torra land. Ormar badar också!!!!!



Ann och Peter bjöd på så mycket god mat, vilken kväll. Det här blir någat att minnas i vinter när snöstormen sveper runt husknuten. Vilka underbara Corvettevänner man har :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0