Torsdag

Idag har pappa och jag tömt disel och fixat med en båt där frugan råkat tanka vatten i diseltanken. Ett himla jobb att tömma vatten och separera från disel. Sen visade det sig att slangarna var smutsiga så när jag blåste i diselslangen så kom det ut gegga som ser ut som alger. Nu är det fixat och klart som sagt och vi fick jordgubbar och smultronchampagne som tack för hjälpen!Min pappa är BÄST....och jag har lärt mig något nytt!

Kram från en salt brud som ska slänga sig i sjön....vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Så här hade vi det:)

http://www.sn.se/nyheter/nykoping/1.749264



Du ser ut att ha det bra! Nu är det bara 1,5 vecka till semester:)

Helene

2010-07-08 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0