Ingen Corvette trots sol







ego....ego...ego.....ego!!! Bara bilder på mig, men faaaan vad jag mår bra! Fick tokhandla på Fältöversten, bara prova käder och ta med till kassan. Personalen är helt fantastisk där, man får verkligen högsta prioritet. Handlade två väskor, armband, fyra klänningar, tre linnen och ett olivträd.

Åkte sedan ner mot Strandvägen och parkerade bilen, Tobbe bjöd på middag vid Djurgårdsbron och var dessutom chaufför så jag kunde ta mig ett glas rosévin. Dock inte chaufför i en Corvette utan i min vardagsbil, som faktiskt är en pärla den med ;-)





Tobbe och jag satt och pratade, funderade över var Pilefors hade tagit vägen. Varken hört eller sett dem på ett tag. Så klart man ringer och frågar, jodå allt var bra! Han hade kört race och jobbade jättemycket, blev hembjudna på kaffe men fick lov att tacka nej för vi skulle storhandla mat på vägen hem. Pratade med Jerka också, Helene och han hade varit ute och kört bil. Ingen Corvette där heller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0