Varför ???

Alexa funderade över varför man fastnar för en blogg och hon kom fram till att alla bloggar som hon själv föjer är skrivna av personer som ser bra ut........

Jag älskar att flera personer läser min blogg.....men när jag läste Alexas text funderade jag......varför läser man just min blogg?.......jo, några personer som jag känner vet jag ju varför ;-) SVAR: Jag borde bli journalist, skriver bra, kul att läsa till morgonfikat, ligger som en rutin likt kolla av mailen.

Så snälla.....sluta inte att läsa!

Jävlar, nu klia jag sönder mitt fästingbett. Fick det på Lida Country festival, en liten jävel som bet sig fast. Vill inte ha borrelia igen, hade det för sjutton år sedan och det var inte kul, var jättesjuk. Tänk om man kunde tanka bilen på att göra någon soppa av fästingar, då skulle de(fästingarna) ju ändå göra någon nytta på Tellus!

Kommentarer
Postat av: Theofrida

Merci for all the wonderful writings

2011-01-10 @ 08:14:44
URL: http://theofrida.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0