Vem faaan var det ????

'

Spår kan alla sätta i varandras hjärtan. Här har vi spår i vägbanan. Spår och små sår kan man lätt få både i själen och på kroppen eller i någon annans egendom. Jag fick stenskott och det är som små sår både i själen och i lacken på  bilen. En dörr som någon slår upp på en parkering ger också sår i dörren, lacken och i hjärtat. Spår kan också vara av glädje, just nu vill mitt hjärta bara ha semester. Mitt hjärta sa i morse att jag vill inte jobba mera, vill ha semester. Köra ut Svarten, sätta mig i bilen och bara köra, köra, köra! Under semstern om det är så här fint ska jag och Svarten ta oss en tur till något mysigt ställe, jag vill sola och bada . Sen hoppa in i bilen blöt i håret och dra till något nytt ställe för att åter bada. Låta vinden torka håret och svalka mig! ( sitter nu och känner mig redan svettig,här inne på kontoret och framför datorn nyduschad och med blött hår.......inget KUL )

Vill också hinna ta mig ett riktigt sent nattrace, åka genom staden Stockholm när sommarvärmen är som härligast. Jag tror jag är kär i vår huvudstad också. På lördag eller söndag ska jag ta mig en shoppingtur samt leka turist i min egen hemma stad. Ingen bil ska få följa med utan jag ska kunna sätta mig på en av stadens uteserveringar och dricka ett glas vin. Känna pulsen i mig!!! Detta måste ske innan jag drar till Sandhamn, sommarens REA ska få fylla min garderob med lite nya kläder. Jag måste göra saker som gör mig glad.....jag kvävs!!! Bara två dagar kvar.....jag som egentligen gillar mitt jobb jättemycket tycker allt är pest just NU!!!! Hjäääälp.....orkar inte......mer :-(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0