Gammalt + nytt = vänskap



Hittade detta reprtage som handlade om att för att få ut det allra bästa när man är ute och reser på vägarna ska man använda sig av både ny och gammal teknik. Tänk om jag läst denna artikel innan Sälen, vad frid och fröjd mycket skulle ha varit då. När vi ska till Filipstad i juli ska jag ha båda (kartbok+GPS) som backup. Jag vill inte komma fram sur till den orten, hihihi. Måste säga att dåtidens teknik med kartbok och vägnummer är inte alls dumt, fördrar nog GPS:en när jag är och åker i storstaden och ska leta efter en speciell gata, eller se ankomsttiden. Klappat och klart, på nästa resa blir det dubbelt :-) Kanske GPS redan idag, så som de bygger om i stan och jag som ska in dit.


Kommentarer
Postat av: peter

Du kan få åka bakom oss så hittar du

Då kommer du både vara Kär & Lycklig



Kram från Kallfors

2010-06-29 @ 21:45:19
Postat av: Conradtine

Great site. Good info

2011-03-04 @ 08:39:39
URL: http://conradtine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0