Har vilat från allt :-)

Vilken midsommarhelg, den går nog till historien som en av de bättre. Har bara gjort det jag velat och sen tagit det fruktansvärt lugnt. Kan nog medge att helgen i Sälen har satt sina spår i en. Man är inte lika ung och trimmad på att festa tre dagar i streck. Någon festival-tjej är nog inte mitt motto, ser däremot fram mot nästa vecka då det är Gotland Runt veckor i Sandhamn. Men att sitta på after Sail framför Seglarhotellet är inte lika tufft som att hängä på livet på Skidlodge i Sälen. Hårt liv till hårda toner, mycket hårdrock var det den helgen. När man kommer till Sandhamn blir det mer Dj-musik, kanske av Dj-hångel.Vem vet? I torsdags var jag hemma från jobbet vid halv två på dagen och la mig i solen och njöt. Pratde med Roffe i luren han skulle besiktiga sin Corvette, men kom inte fram till Södertölje i tid pga. semesterfirare som korkar till hela vägsystemet. Han fick vända och fick sen en tid halv tio i Sundbyberg.Han ringde glad i hågen vid kvert i tio då jag gick omkring och midsommarhandlade lite mat på Ica Maxi, jag var ute på en tur med Svarten på torsdagskvällen för att fira in midsommaren och Roffe satte pricken över i-et för Corvetten gick igenom så nu kan han och frugan komma med ut och åka. Nästa höjdpunkt var nog Helenes och Jerkas midsommardans till mig . Tack alla goa vänner att ni finns och förgyller tillvaron. Har dock varit dålig på att blogga då vår dator har hängt sig. Nu är den igång och jag med :-) Många kramar från Elisabeth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0