Hemma igen !

Nu är det som vanligt igen. Har suttit med bilder och kollat e-post på morgonen. Är kanske lite sen med bloggningen, brukar göra den vid halv sex och men nu är jag en timma sen. Denna helg går nog till historien som den kallaste och mest blöta.....både utvärtes och invärtes :-)  Kommer inte skriva så mycket just nu men det kommer en dagbok under veckan på allt som hänt. Den kommer innehålla ilska, aktiviteter, rally, rock-bruden!, fest, Ivan memory, motorsågning, lycka och bilar såklart! Idag är det vardag och jag ska snart ta hand om alla barn som väntar på mig på jobbet. Är både trött och utsövd hur det nu kan gå till. Är som sagt inte van att festa tre dagar i streck till ett på natten....det måste vara ett ålderstecken iallifall. Som sagt vi tittar i backspegeln under veckan och den kommer handla om torsdag, fredag, lördag och söndag.



PS! Förlåt till er som tittat in på min blogg under helgen och inget har hänt , jag behöver nog ett mobilt bredband! Så ni inte slutar läsa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0